Togavganger og -ankomst på Jærbanen, 2017 november

Innsynshenvendelsen var vellykket.

Kjære Jernbaneverket,

Likt som tidligere innsynshenvendelser.

Ønsker innsyn i alle avganger og ankomster i perioden 01.11.2017 til 30.11.2017 på samtlige stasjoner på Jærbanen. På avganger ønskes planlagt avgangstidspunkt, faktisk avgangstidspunkt, togtype og destinasjon. På ankomster ønskes planlagt ankomsttid, faktisk ankomsttid, togtype og hvor toget kommer fra.

Ønsker at data også inkluderer innstilte tog samt tog som er kansellert pga. planlagt vedlikehold.

Dataene skal leveres i hensiktsmessig format for lesing av datamaskin. F.eks. JSON, CSV, SQL statements, Excel eller annen datastruktur.

Med vennlig hilsen,

Hallvard Nygård

Postmottak Bane NOR SF,

Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din henvendelse.
Vennligst ikke svar på denne meldingen.

 

Din henvendelse vil bli behandlet så snart som mulig.

 

Med hilsen

Bane NOR SF

 

Kjære Postmottak Bane NOR SF,

Min henvendelse har ikke blitt besvart. Når kan jeg forvente svar?

Med vennlig hilsen,

Hallvard Nygård

Vårbo Kai Yung,

Hei Hallvard,

Kommer tilbake til deg så fort vi har data klar.
Forhåpentligvis innen denne uka.

Med vennlig hilsen

Kai Yung Vårbo
Rådgiver
 
Bane NOR
Punktlighet, Kunde og trafikk
Mobil: 98 04 55 04
E-post: [epostadresse]

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Postmottak Bane NOR SF
Sendt: 8. desember 2017 07:39
Til: Innsynsarkivar
Emne: VS: Klage over innsyn etter Offentleglova - Togavganger og -ankomst på Jærbanen, 2017 november

Videresendes fra Postmottak.

Med vennlig hilsen

Kari Holmen
Arkivar

Bane NOR
Postmottak
Telefon: 23 70 30 20
[epostadresse]

Besøksadresse: Stangevn. 109, Hamar
Postadresse: Postboks 4350, 2308 Hamar
Sentralbord: 05280 / banenor.no

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Hallvard Nygård [mailto:[Innsyns-e-postadresse #567]]
Sendt: fredag 8. desember 2017 07:14
Til: Postmottak Bane NOR SF <[epostadresse]>
Emne: Klage over innsyn etter Offentleglova - Togavganger og -ankomst på Jærbanen, 2017 november

Kjære Postmottak Bane NOR SF,

Min henvendelse har ikke blitt besvart. Når kan jeg forvente svar?

Med vennlig hilsen,

Hallvard Nygård

vis sitert seksjon

Vårbo Kai Yung,

Accept-Language: nb-NO, en-US
Content-Language: nb-NO
X-MS-Has-Attach:
X-MS-TNEF-Correlator:
x-originating-ip: [172.24.61.46]
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: base64
MIME-Version: 1.0
X-Brightmail-Tracker: H4sIAAAAAAAAA21Tf1AUZRjm2z245bxPlz0OXk5ulJVsZIofF1P+UU2UY81k5NQ0xWXqIhvc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SGVpIGlnamVuLA0KDQpWaSBoYXIgZGVzc3ZlcnJlIGbDpXR0IGVuIGFrdXR0IHN5a2VtZWxkaW5n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Kjære Vårbo Kai Yung,

Det kom ett svar, men innholdet er borte. Kun epost-headere som dukket opp.
Ta en titt på https://www.mimesbronn.no/request/togavg...

Prøve å sende på ny?

Med vennlig hilsen,

Hallvard Nygård

Vårbo Kai Yung,

Hei igjen,

Vi har dessverre fått en akutt sykemelding, og får derfor ikke levert oppdatert data før på nyåret.
Du får følge opp saken videre i januar.

Beklager dette.

Med vennlig hilsen

Kai Yung Vårbo
Rådgiver

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Hallvard Nygård [mailto:[Innsyns-e-postadresse #567]]
Sendt: torsdag 14. desember 2017 12:43
Til: Vårbo Kai Yung <[epostadresse]>
Emne: Re: SV: Klage over innsyn etter Offentleglova - Togavganger og -ankomst på Jærbanen, 2017 no

Kjære Vårbo Kai Yung,

Det kom ett svar, men innholdet er borte. Kun epost-headere som dukket opp.
Ta en titt på https://www.mimesbronn.no/request/togavg...

Prøve å sende på ny?

Med vennlig hilsen,

Hallvard Nygård

vis sitert seksjon

Kjære Jernbaneverket,

Vær så snill å send denne videre til personen som vurderer innsynsklager. Dersom dere ikke tar klagen til følge og svarer på henvendelsen så ønsker jeg at klagen umiddelbart sendes videre til klageinstans.

Jeg skriver for å klage på Jernbaneverket sin håndtering av min innsynshenvendelse «Togavganger og -ankomst på Jærbanen, 2017 november». Sykdom er ikke ekstraordinær og dermed ikke legitim grunn for lang saksbehandlingstid.

Så lang saksbehandlingstid strider med kravet om at innsynskrav skal behandles ”uten ugrunnet opphold”, jf. offentlighetslovens § 29 første ledd.

Sivilombudsmannen har i flere av sine uttalelser lagt til grunn at innsynskrav skal behandles samme dag, eller senest innen 1-3 virkedager, jf. Sivilombudsmannens uttalelse i sak 2006/2192, der følgende presiseres:
”Det følger av offentlighetsloven § 9 første ledd at begjæringer om innsyn i forvaltningens dokumenter skal avgjøres «uten ugrunnet opphold». I særskilte meldinger til Stortinget og i flere uttalelser har ombudsmannen lagt til grunn at de fleste begjæringer bør «kunne avgjøres samme dag eller i alle fall i løpet av 1-3 virkedager, dersom det ikke skulle foreligge spesielle praktiske vanskeligheter» (Somb-2005-14). Både regjeringen og Stortingets justiskomité har sluttet seg til dette, se St.meld. nr. 32 (1997-1998) på side 97 og 100, samt Innst. S. nr. 21 (1998-1999) på side 18.”

Et alminnelig krav om behandling innen 1-3 dager er gjentatt flere steder i forbindelse med arbeid med den nye offentleglova 19. mai 2006 nr. 16, jf. NOU:30 s. 220 og Ot.prp. nr. 102 (2004-2005) s. 151, og er også tatt inn i Justisdepartementets rettleiar til offentleglova, s. 106:

”Offentleglova § 29 fyrste ledd andre punktum slår fast at eit krav om innsyn skal avgjerast utan ugrunna opphald. Ei tilsvarande føresegn fanst i offentlegheitslova 1970. Kva som skal reknast som grunna opphald, må vurderast konkret ut frå om innsynskravet reiser vanskelege spørsmål, kva omfang kravet har og kva for arbeidsmengde organet har elles.Dette inneber at innsynskravet skal avgjerast så snart som det er praktisk

mogleg. Vanlege krav bør avgjerast same dag som dei er mottekne, eller i alle fall innan éin til tre verkedagar. Dersom det derimot må gjerast undersøkingar, kravet reiser vanskelege og tvilsame spørsmål, eller gjeld store eller mange dokument, og saka difor medfører mykje arbeid, kan det brukast meir tid til sakshandsaminga, men kravet må like fullt avgjerast så snart det er praktisk mogleg.”

Ferieavvikling eller sykdom regnes ikke som ekstraordinært og er dermed ikke en legitim grunn til å utsette behandlingen av innsynskravet. Vi viser her til Stortingsmelding 32 (1997-98) Om offentlighetsprinsippet i forvaltningen, der det heter:

”At saksbehandleren som har saken som innsynsbegjæringen knytter seg til er bortreist, syk eller på ferie når begjæringen kommer inn, er som hovedregel ikke tilstrekkelig til at behandlingen av innsynsbegjæringen kan utsettes. Det er det enkelte organs eget ansvar å sørge for rutiner som gjør at kravet i offentlighetsloven § 9 første ledd oppfylles.”

Ettersom gjeldende offentleglov er en ren videreføring av den gamle offentlighetsloven, kan overnevnte utdrag brukes i praktisering av gjeldende lov. Dette er også forutsatt av Stortinget i fastsettelsen av ny lov (Innst.O. nr. 41 2005-2006).

Minner også om bestemmelse i § 32(2) som fastslår at dersom det tar mer enn 5 dager å besvare et innsynskrav, regnes dette som et avslag som kan tas direkte opp med klageinstans så lenge ikke Kongen i statsråd er klageinstans.
På bakgrunn av dette ber jeg om en snarlig tilbakemelding på mitt innsynskrav. Dersom jeg ikke mottar svar snarest, vil jeg ta saken direkte opp med klageinstansen.

Komplett historie for min innsynshenvendelse og all korrespondanse er tilgjengelig via Internett fra denne adressen: https://www.mimesbronn.no/request/togavg...

Med vennlig hilsen,

Hallvard Nygård

Hallvard Nygård la igjen en merknad ()

I https://www.mimesbronn.no/request/togavg... ligger det dokument som skulle vært på denne innsynshenvendelsen.

Vårbo Kai Yung,

Hei igjen,

Som nevnt har vi dessverre fått en akutt sykemelding, og får derfor ikke levert oppdatert data før på nyåret. Nærmere bestemt vil vi forsøke å imøtekomme forespørselen din i begynnelsen av januar måned. Forespørselen er av en slik natur at den krever spesifikk kunnskap på databaser innen TIOS (trafikkinformasjon og oppfølgingssystem).

Per dags dato er har vi ikke kompetanse eller ressurser tilgjengelig som kan produsere datauttrekket du ønsker.

Vi vil derfor komme tilbake til deg første uken i januar for endelig dato for når vi kan levere.

Håper du har forståelse for dette.
Og vi beklager så mye.

Med vennlig hilsen

Kai Yung Vårbo
Rådgiver

Bane NOR
Punktlighet, Kunde og trafikk
Mobil: 98 04 55 04
E-post: [epostadresse]

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Vårbo Kai Yung
Sendt: torsdag 14. desember 2017 13:05
Til: 'Hallvard Nygård' <[Innsyns-e-postadresse #567]>
Emne: SV: SV: Klage over innsyn etter Offentleglova - Togavganger og -ankomst på Jærbanen, 2017 no

Hei igjen,

Vi har dessverre fått en akutt sykemelding, og får derfor ikke levert oppdatert data før på nyåret.
Du får følge opp saken videre i januar.

Beklager dette.

Med vennlig hilsen

Kai Yung Vårbo
Rådgiver

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Hallvard Nygård [mailto:[Innsyns-e-postadresse #567]]
Sendt: torsdag 14. desember 2017 12:43
Til: Vårbo Kai Yung <[epostadresse]>
Emne: Re: SV: Klage over innsyn etter Offentleglova - Togavganger og -ankomst på Jærbanen, 2017 no

Kjære Vårbo Kai Yung,

Det kom ett svar, men innholdet er borte. Kun epost-headere som dukket opp.
Ta en titt på https://www.mimesbronn.no/request/togavg...

Prøve å sende på ny?

Med vennlig hilsen,

Hallvard Nygård

vis sitert seksjon

Kjære Jernbaneverket,

Se min forrige melding. Ønsker at innsynshenvendelsen sendes videre til klagemyndighet. Dere overholder ikke offentleglova med å ikke svare. Jeg ønsker at dere gir meg saksnummer hos klagemyndige.

Når det gjelder hva som teknisk må gjøres, så er det å kjøre samme spørring som for oktober og september. Dette krever ikke inngående kjennskap til databasene eller databasestrukturene. Hvis jeg hadde hatt oppgaven på min jobb, så hadde det vært en 10 minutters jobb gitt at jeg hadde tilgang til databasene.

Spørringene står i filene som ble sendt i tidligere innsyn:
- https://www.mimesbronn.no/request/togavg...
- https://www.mimesbronn.no/request/togavg...

Med vennlig hilsen,

Hallvard Nygård

Vårbo Kai Yung,

1 Attachment

Hei,

Vedlagt følger datauttrekk for Jærbanen som du bestilte.

Vennligst bekreft at du har mottatt e-posten.

Med vennlig hilsen

Kai Yung Vårbo
Rådgiver
 
Bane NOR
Punktlighet, Kunde og trafikk
Mobil: 98 04 55 04
E-post: [epostadresse]

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Vårbo Kai Yung
Sendt: fredag 15. desember 2017 12:28
Til: '[Innsyns-e-postadresse #567]' <[Innsyns-e-postadresse #567]>
Emne: SV: SV: Klage over innsyn etter Offentleglova - Togavganger og -ankomst på Jærbanen, 2017 no

Hei igjen,

Som nevnt har vi dessverre fått en akutt sykemelding, og får derfor ikke levert oppdatert data før på nyåret. Nærmere bestemt vil vi forsøke å imøtekomme forespørselen din i begynnelsen av januar måned. Forespørselen er av en slik natur at den krever spesifikk kunnskap på databaser innen TIOS (trafikkinformasjon og oppfølgingssystem).

Per dags dato er har vi ikke kompetanse eller ressurser tilgjengelig som kan produsere datauttrekket du ønsker.

Vi vil derfor komme tilbake til deg første uken i januar for endelig dato for når vi kan levere.

Håper du har forståelse for dette.
Og vi beklager så mye.

Med vennlig hilsen

Kai Yung Vårbo
Rådgiver

Bane NOR
Punktlighet, Kunde og trafikk
Mobil: 98 04 55 04
E-post: [epostadresse]

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Vårbo Kai Yung
Sendt: torsdag 14. desember 2017 13:05
Til: 'Hallvard Nygård' <[Innsyns-e-postadresse #567]>
Emne: SV: SV: Klage over innsyn etter Offentleglova - Togavganger og -ankomst på Jærbanen, 2017 no

Hei igjen,

Vi har dessverre fått en akutt sykemelding, og får derfor ikke levert oppdatert data før på nyåret.
Du får følge opp saken videre i januar.

Beklager dette.

Med vennlig hilsen

Kai Yung Vårbo
Rådgiver

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Hallvard Nygård [mailto:[Innsyns-e-postadresse #567]]
Sendt: torsdag 14. desember 2017 12:43
Til: Vårbo Kai Yung <[epostadresse]>
Emne: Re: SV: Klage over innsyn etter Offentleglova - Togavganger og -ankomst på Jærbanen, 2017 no

Kjære Vårbo Kai Yung,

Det kom ett svar, men innholdet er borte. Kun epost-headere som dukket opp.
Ta en titt på https://www.mimesbronn.no/request/togavg...

Prøve å sende på ny?

Med vennlig hilsen,

Hallvard Nygård

vis sitert seksjon

Kjære Vårbo Kai Yung,

Siden henvendelsen ikke ble besvart trengs også 01.12.2017 til 17.01.2018. Kan det også ordnes?

Med vennlig hilsen,

Hallvard Nygård

Vårbo Kai Yung,

1 Attachment

Hei,

Se vedlegg for ny data.

Med vennlig hilsen

Kai Yung Vårbo
Rådgiver
 
Bane NOR
Punktlighet, Kunde og trafikk
Mobil: 98 04 55 04
E-post: [epostadresse]

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Hallvard Nygård [mailto:[Innsyns-e-postadresse #567]]
Sendt: onsdag 17. januar 2018 14:53
Til: Vårbo Kai Yung <[epostadresse]>
Emne: Re: SV: SV: Klage over innsyn etter Offentleglova - Togavganger og -ankomst på Jærbanen, 201

Kjære Vårbo Kai Yung,

Siden henvendelsen ikke ble besvart trengs også 01.12.2017 til 17.01.2018. Kan det også ordnes?

Med vennlig hilsen,

Hallvard Nygård

vis sitert seksjon